http://www.makepovertyhistory.org REBEL AGAINST BEAUTY.
Image hosting by Photobucket
WORDINGS
Saturday, April 29, 2006

YEAYEAH.... and pretty down. hence dont feel like blogging. HAHAHAHAHAHA. wells. i found an instant remedy:

RIDTZ

. cus talking to him is like. really really fun. and he brings the real nat out... (: and at least he appreciates me ...

and i thank you for that ridtz. you're like. the bestest friend i could ever have. (((:


woots. i think my hair rocks can. all i gotta do is put some CHIO colour and i would have the most chio hair ever. ((:

wells. i wanna post a shout out to all of you people that really cheered me up .

firstly, jags. who have to tolerate my nonsense. thanks for like. cheering me up and really care(:
and hussein. you're the sweetest. DO CHEER UP TOO FRIEND. (:
dom. THANKS FOR THE TREAT. it certainly made me feel better. WELL. for a while. but stil. thank you.
err. who else. OH. neil (: thanks
nicky, you're the man... .. haha. thanks for ringing me up. (:
ridtz. CUS YOU'RE THE BESTEST FRIEND EVERYONE COULD HAVE.
ash.FOR ATTEMPTING TO CHEER ME UP.
and greg too SORRY FOR BEING SUCHA BITCH.
yazid. thanks for the necouragement. really needed it.
and everybody else that was there... to cheer me up..
oh. and i wanna thank koro too.


. tho im sad. il look to the brighter side of it. and try my best to be happy. CUS NATS ALWAYS WITH A SMILE RITE? (:

haha. actually no. i hate smiling!. HAHA

sorry but its too personal a problem so.. I SHANT WRITE IT DOWN. but come to think about it. i have so many good friends . HAHHA. i love you all..

oh. a shout out to lulu: I MISS YOU BITCH. WE SHOULD HANG OUT SOON.
xl: DAMNS. I DIDNT GET THE STUPID JOB. ):
and to my taggers. : HEHE. thanks thanks thanks thanks thanks. I LOVE TAGGERS. woots woots.

sorry JN. i assume you're joel nicolas?. I DUNNO YOUR BLOG CUS YOU DIDNT PUT IT DOWN. haha.

okays bitches. GOTTA GO.

iloveyoualltothecore. i do i really do. NYAHHA.

and i say you look pretty10:41 AM!

FEMMEBOY
nathanael
piano player
dancer
fashion designer
doodler
dreamer
has a dark secret


STICKS
DESIGNER: LEIQUITRE
IMAGE: random models.
Drew Flaherty
(used with permission)

BRUSHES: 1
FONTS: DAfont

STRANGERS
THE DESIGN TEAM
LEON
KERU
jayden
NATtheMAD
joel
steph
CELINE
ALIFF
val
wan
ads
fizzy
ESTHER
VAN
PK
theresa
YAZID
neil
janet
FLO/TIFFO
MAH
daxiang
khloe
JAGGOS
LULU
lian
hwee li
RIDTZ
jun kai
HUSSein.
joel nicholas
DOM DOM
sharifah
dan
adam
LENG
susannn
the girls
victor
wenya
tunaman
MICH
JEREMY REMY
AFIQ
jeremy
TEDDY(twin)
kaixin
mr brown
bryan boy
xiexue
museumOFtwits


TALK
PAST
<$BlogArc veName$>